Wednesday, October 14, 2009

I AM GETTING OLDER TODAY

Hari ini saya baru menginjak usia. Semakin matang hendaknya. Saya bersyukur dengan apa yang ada. Namun, akan terus berusaha menggapai kejayaan di hari muka. Saya gembira dengan penghidupan saya. Dan saya yakin yang saya dan dia bertanggungjawab untuk terus mencipta sebuah BAHAGIA. Hingga ke syurga.
Saya hargai semua yang membantu 'membangunkan' saya dari seorang yang tiada apa-apa kepada seorang manusia yang berusaha memperbaiki diri dan memanfaatkan potensi.
Saya tidak tahu nihayah saya bagaimana rupanya, namun saya sedar kelangsungan hidup yang soleh in syaAllah menemukan nihayah yang hasanah.
Saya mendoakan agar kehidupan yang dihidayahi, diberkati dan dilindungi olehNya. Semoga Dia akan merahmati saya dan dia. Kita semua, in syaAllah.
Terima kasih buat Mak, Aki dan keluarga kedua-duanya. Saya bersyukur atas hari yang bahagia. Juga, atas hadiah (sempena Mahabbah Aidil Fitri) dan ucapan ikhlas dari kalian, wahai teman-temanku. Mudah-mudahan kita akan sentiasa dirahmatiNya.

4 comments:

  1. oho....baru cek tau...

    "Slm hari lahir k'cun..."

    Inside every older person is a younger person ha ;)..Old age isn't so bad when u consider the alternative...may u live all days of ur life yea! wink! wink!

    great to know u until dis special day! May Allah bless u always, now and forever...ever.

    ReplyDelete
  2. happy belated besday kak sak..heheheh..moga segala urusan dipermudahkan dan dirahmati olehNya dalam segala urusan...

    ReplyDelete
  3. Eid Meelad saied.. sanah helwah ya Hurreiniy.

    ReplyDelete
  4. to makngah: syukran pza atas ucapan yg penuh makna. Masih jauh perjalanan kita kan? Mudah2an berjaya :)
    to dibah: syukran. Mudah2an kita semua akan diberkatiNya.
    to baba: thanks for nice trip last night. I enjoyed the view and the scene. And the kungfu noodle as well :)

    ReplyDelete